Onze methode


Nazorg formulieren en meer

Naast de nazorg SCANS op proactief klantbeheer bieden wij je nog 2 extra mogelijkheden die je kunt inzetten om de klant te helpen en de je organisatie te verbeteren.


1. De SCAN - wezenlijke wijzigingen.
D
e verschillende (Actiefbeheer)SCANS brengen je snel up-to-date met de woon- en gezinssituatie van uw klant en met zijn financiën en wensen. Zijn er wezenlijke wijzigingen sinds je jouw advies uitbracht? Of past een product dat je klant afnam niet meer voldoende? Dan Kun jij tijdig zorgen voor een verbetering.

2. De CHECK - mogelijke besparingen
Met de
(bespaar)CHECK kun je nagaan of er mogelijke besparingen of andere voordelen zijn te behalen voor je klant. Wat kan hij besparen op zijn premie? Hoe krijgt hij korting op zijn hypotheekrente? Is oversluiten gunstig? Wil hij extra risico’s uitsluiten? Mooie commerciële kansen om op in te spelen en zo relevant te blijven voor je relaties.

3. De CONTROLE - advies & klanttevredenheid
Met de
CONTROLE stel je na het gegeven advies en/of het afsluiten van een dienst/product je klant een aantal vragen die van toepassing zijn bij het geleverde advies. Is alles duidelijk? Naar wens? Is de klant op de hoogte van producten die aanvullend van belang kunnen zijn? Hoe scoort jouw dienstverlening op onderdelen en per medewerker door de tijd? Zo kun je controleren of je klant het advies, dienst of product goed heeft begrepen.

De
CONTROLE zorgt er ook voor dat jouw organisatie inzicht krijgt in het gegeven advies, de kwaliteit van de adviseur en de klanttevredenheid. Dit is een geweldig instrument om de kwaliteit van je dienstverlening te verbeteren. Immers, tevreden klanten zijn de ambassadeurs voor jouw kantoor.